Для мене MEGA та її культура - це турбота про людей; її працівників, роздрібних продавців, які продають її продукцію, клієнтів, які її використовують, і акціонерів.
Хоча майже кожна організація декларує цінність підтримки всіх зацікавлених сторін - і вони навіть можуть вважати, що це так і є насправді – але дії більшості компаній доводять протилежне. Незмінно більшість компаній цінують акціонера в першу чергу і приймають короткострокові рішення, щоб задовольнити їх. Компанії, які будуються на основі короткострокових рішень, завжди зрештою виходять з ладу.
Через кілька хвилин після моєї першої бесіди з паном Вівеком мені стало ясно, що я зустрів одного з тих рідкісних людей, чия автентичність настільки справжня, що вона відчутна; Ви можете відчути це в своїй душі. Бути співчутливою і дбайливою душею - це культура MEGA.
Після зустрічі, проведення часу і навчання керівників компанії, які керували її зростанням і гарною роботою, я знову був вражений тим, наскільки справжніми, співчутливими, дбайливими і відданими зростанню були всі. Мені рідко доводиться стикатися з організацією, де всі знаходяться на одній сторінці.
Буде недостатньо сказати, що я поважаю, захоплююся і глибоко піклуюся про MEGA, її керівництво та кожного, хто пов'язаний з компанією. MEGA є майбутнім для всіх її працівників.
Працював консультантом MEGA WE CARE. Автор бестселерів It’s Not The Big That Eat The Small – It’s The Fast That Eat The Slow, Less Is More, Think BIG-Act Small and Hit The Ground Running, The Reinventors.
Працював консультантом Mega We care. Автор бестселерів «Це не велика, що їсть малу» - це швидкий, що їсть повільно, менше - більше, подумайте, БІГ-Акт малий і потрапите на землю, перенапруги.
http://jennings-solutions.com/