Customer We Care

Бізнес-етика та Кодекс поведінки Mega Lifesciences чітко визначають обов'язок Меги поставляти своїм клієнтам продукцію високої якості. Ми віримо у розбудову відносин з нашими зацікавленими сторонами та їхню активну участь. Нещодавно компанія впровадила сучасну систему «Мега управління взаємовідносинами з клієнтами» (CRM), щоб забезпечити зв'язок і сприяти налагодженню відносин з клієнтами.

Mega Lifesciences проводить численні аудиторські перевірки клієнтів для забезпечення здорових умов зберігання та поводження з нашою продукцією, а також для покращення стандартів охорони здоров'я в ланцюжку створення цінності.

Mega Lifesciences використовує телефонну лінію для клієнтів, а також споживачів, щоб вони могли зателефонувати та обговорити будь-які питання.

Діяльність, проведена Mega Lifesciences з клієнтами у 2014 році:

MEGA SRILANKA

Ми провели матч з крикету для гінекологів у Міністерстві охорони здоров'я. Команда фармацевтів зіграла матч в крикет з гінекологами в неділю 20 липня 2014. Крикет є дуже популярним видом спорту в Шрі-Ланці, і практично кожен в Шрі-Ланки вміє грати в крикет. Гінекологи взяли тайм-аут від свого напруженого графіка, щоб насолодитися грою в крикеті з командою Мега.

MEGA Перу

15 червня ми запросили дистриб'ютора Inkapharma на ігрову подію, в якій взяли участь 15 своїх аптек. Захід завершився невеликим святом у Спортивному парку, де проводилися ігри. Кілька фармацевтичних компаній були запрошені, а Mega Lifesciences пропагувала «Ваше здоров'я в Ваших Руках» через спортивну подію.

Для наших аптек було організовано стипендію для проведення спортивного чемпіонату, в якому фармацевти, лаборанти, супервайзери, монітори провели приємний вечір, сповнений енергії та позитивності.

Дізнатися більше

Наше Лідерство

Наша Рада Директорів, яка несе основну відповідальність...

Дізнайтесь більше

Подорож MEGA

Пристрасть, Обладнання і М'які Желатинові Капсули - ось історія, яку ми збираємось розповісти вам…

Дізнайтесь більше